Doamnelor si domnisoarelor, dar mai ales domnilor…

Permiteti-mi sa folosesc aceasta cale pentu a saluta blogosfera dupa o absenta de opt luni. Aplauze, va rog. Multumesc  blogerilor anonimi care m-au ajutat sa stau departe de viciu, dar am primit doua mailuri consecutive care m-au facut sa ma apuc iar de blogatura. Unul vine de la agentia Pi 2 Communications, al carei site rezideaza la adresa http://pi2.ro. Sau rezideste, cum e corect?

Celalat apare tocma de la More than Pub, cale luuunga sa-i ajunga :) Ati auzit de More than Pub? Eu am crezut ca e un pub, dar n-am inselat amarnic. Este agentia deceniului, dragii mosului! Cu umilinta distribui ultimul comunicat de presa venit de la “unica firma ce ofera servicii integrate de IMAGINE-PROTOCOL (sub marca Partner’s Agenda), MARKETING DIRECT business to business si ORGANIZARE EVENIMENTE”.De ce au nume de Pub? Pentru ca „Suntem aceeasi echipa, sub alt nume: More Than Pub. Caci ne reprezinta mai bine!”Enjoy! album cover

“Dragi prieteni,

Am tesut multe povesti in jurul clientilor More Than Pub, pe care voi, apropiatii nostri le-ati raspandit cu viteza gandului dand sfara-n tara. Implinim 3 ani de More Than Pub si credem ca a venit momentul sa va spunem si povestea noastra, pe care am scris-o numai alaturi de voi!
Sper sa fim si de acum incolo protagonistii unor povesti cel putin la fel de savuroase ca cele de pana acum!

A fost odata ca niciodata un an 2008. Si n-am trecut prin el ca Voda prin loboda. Cum a fost 2008? Ce ispravi si ce vitejii? Iata povestea noastra. Anul 2008 a stat sub semnul schimbarilor, achizitiilor si reusitelor pentru More Than Pub. Cat despre mult vestitul 2009, primul pas pe care l-am facut inspre el a fost sa ne asumam si reusitele si auto-criticile anului 2008; am aruncat cenusa in 4 directii, si ne-am facut mai puternici! Dar cum n-a fost vreme de odihna, am capatat experienta, iar acum avem un portofoliu cu care ne mandrim si care ne asigura diversitatea jobului zilnic. Mai simplu, am implinit 3 ani! Si cum se spune, am crescut intr-un an cat altii in 7. Dar mai bine hai sa rasfoim impreuna cateva file din aventurile More Than Pub in 2008.
La inceput de an 2008 a luat nastere colaborarea cu Deichmann, pentru care asiguram serviciile de PR si in 2009. Deichmann si More Than Pub au pornit in cautarea pantofului Cenusaresei prin toata tara deschizand impreuna magazine in cele mai importante orase. Toate acestea s-au reflectat in 203 aparitii in publicatiile centrale si locale. Strategiile de PR au reusit sa infranga chiar si deviza Time is money. La inaugurarile Altex din tara am reusit nu numai atragerea reprezentantilor mass media locale, ci si a jurnalistilor din Bucuresti care ne-au insotit pe taramul celor mai mici preturi.
Daca toamna se numara bobocii, More Than Pub si-a numarat conturile de PR.  Astfel, la sfarsit de an am fost responsabili de mediatizarea a 11 evenimente obtinand 400 de articole pentru clientii respectivi.
2008 a  insemnat  pentru  divizia  de  evenimente varietati de concepte, carora le-am dat viata prin cele mai atipice abordari. Ne-am jucat cu ideile si scenariile, nu am tinut cont nici de reguli, nici de competitie si am construit bucata cu bucata o frumoasa poveste.
Am dat sfoara in tara pentru cea de-a doua decernare a premiilor Reader’s Digest, evenimentul avand loc intr-o atmosfera distinsa, specifica Palatului Bragadiru impreuna cu Mihaela Radulescu si Horatiu Malaele.
Ca-n orice basm trebuie sa treci prin mai multe probe; noi am trecut cu Caravana LG prin 7: Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Bucuresti, Iasi, Constanta. LG Cool Conferences, un proiect ambitios ce a adus o boare de racoare in toiul verii. Dupa acest turneu prin tara am sarbatorit Volksbank Hot Summer Party alaturi de 3.500 de invitati. Muzica multa a curs alaturi de sampanie si gustari fine, iar prezenta atator VIP-uri pe metru patrat a facut ca festinul sa dureze pana dimineata in zori.
Intr-o buna zi de vara ne-am facut bocceluta si am plecat pe meleagurile din Cotroceni, unde traim si astazi fericiti & mai multi ca niciodata: 15 la numar.
Povestea continua cu aniversarea a 15 ani de Omnilogic, intr-un taram IT parca desprins din Matrix cu tot cu Neo (Denis Stefan, actorul)
Nici bine nu ajunseram la lansarea celui mai silentios aspirator din lume, mestesugit de cei de la Rowenta si-am fost prinsi in mrejele pantomimei lui Dan Puric si furati de rolul soacrei bagacioase, interpretata magistral de Rodica Popescu Bitanescu.
Dupa atatea probe ludice am pornit la drum alaturi de Altex in cautarea celor mai mici preturi din Romania. Am descalecat in tara lui Piticot si am continuat cu mezinul Altex din Craiova, Aurora Shopping Mall din Buzau, precum si Shopping Center Brasov. Am calatorit in toate aceste momente de poveste cu viteza gandului dar am apelat si la mijloace de transport aeriene, caci Aviation Cocktail Astra Uniqa a avut loc la bordul unui avion. Zana petrecerii a fost nimeni alta decat Ramona Badescu, când sa vezi patanie: a fost capturata de teroristi. Declansarea ”bombei” i-a deteminat pe invitati sa evacueze avionul pe tobogan, indrumati fiind de insotitorii de bord. Drept recompensa pentru implicarea si entuziasmul lor, invitatii au fost rasplatiti cu un spectacol incendiar al dansatorilor in flacari, ce s-a dezlantuit pe pista de langa avion. De asemenea, ritmurile fetelor de la Amadeus ce au rasunat de pe aripa avionului au incins cele 10 grade de afara.
Luna martie a deschis seria celor 5 luni Toyota for You! Toyota Yaris si Auris, una mai frumoasa ca cealalta au poposit cate o zi la peste 80 de companii. Acest concept inovator ce a capatat statutul de “best practice” a dus la un numar record de drive-test-uri efectuate de ucenicii marilor companii din Bucuresti: 2071 (iar peste 90.000 de angajati au fost informati de aceasta actiune).
Tot in primavara, din livada More Than Pub au plecat calesti pline cu mere catre 2.000 de printese din top & middle management prin campania ce a vizat lansarea cartii Vegetariana, de la Mladinska.
Vara ne-am dorit ca doamnele sa eclipseze chiar si razele soarelui prin frumusetea lor si am reusit. Campania de direct marketing pentru Vichy – L’Oreal a vizat 6.000 de femei din Bucuresti si vecinataturi. More Than Pub s-a implicat cu mult drag in aceasta campanie ce-a promovat frumusetea si prospetimea doamnelor in cautarea lui Fat-Frumos.
Luna lui cuptor are în prim plan campania pentru Zoom Motors ce a vizat exclusivistele autoturisme Infinity. In acest sens am ochit peste 2000 de printi din Bucuresti si imparatie.
Neastamparati fiind, cu putin timp inainte de sarbatorile de iarna, ne-am gandit sa indulcim cu rafinatele bomboane Cote D’Or peste 10,000 de domnite din toata imparatia. Carnetelul pe care l-am trimis ca ele sa-si scrie cele mai frumoase ganduri, probabil ca are deja filele pline. Povestea noastra a avut si de aceasta data happy-end-ul vizat.
Si iata de ce facem noi mai mult decat publicitate.  Iar daca nu ne-am cunoscut pana acum provoaca-ne sa-ti aratam ceea ce nu credeai vreodata ca se poate.
Imagineaza-ti pentru inceput: “a fost odata, ca niciodata…”
Intotdeauna a voastra prietena, Mariana!

Reblog this post [with Zemanta]

Comments

Leave a Reply